ХАРЬКОВ МЕДИЦИНСКИЙ.
https://med.com.ua/articles/93/1327.html

Діагностичні підходи до визначення стану духовного і морального здоров’я особистості.

Харьковский национальный университет имени В.Н.Каразина


Діагностичні підходи до визначення стану духовного і морального здоров’я особистості. Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2006.– 156 с. – Рекомендовано МОН України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (Лист №14/18-F 286 від 06.02.07).

Діагностичні підходи до визначення стану духовного і морального здоров’я особистості. Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2006.– 156 с. – Рекомендовано МОН України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (Лист №14/18-F 286 від 06.02.07).
У роботі розкривається уявлення про духовне здоров’я як відтворення рівня свідомості особистості, містяться дані про особливості вікового становлення домінантних потреб людини та їхній взаємозв’язок із розвитком духовності, узагальнюється досвід багатьох науковців з питань розробки інструментарію, що використовується для оцінки рівня означеної складової здоров’я людини.
Особлива увага у вирішенні зазначених проблем належить професійним кадрам – педагогам-валеологам, підготовка яких передбачається Державним класифікатором професій України і входить до напряму «Педагогічна освіта».
Матеріали, що містяться у роботі, можуть використовуватися науковцями, педагогами та вихователями закладів освіти і просвіти різного рівня як у діагностичних цілях, так і в педагогічній та виховній роботі

©2004-2005 LotusSoft.
Все права защищены.