|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
____________
ПРИМІРНІ НОРМАТИВИ
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
N з/п |
Назва обладнання |
Кількість* |
|
1. |
Комп'ютер |
10 - 12 |
|
2. |
Комп'ютер, підключений до Інтернет |
1 |
|
3. |
Сканер |
1 |
|
4. |
Сервер |
1 |
|
5. |
Комп'ютерне мережне обладнання |
1 |
|
6. |
Принтер |
2 |
|
7. |
Копіювальний апарат |
1 |
|
8. |
Мультимедійний проектор |
1 |
|
9. |
Телевізор |
1 |
|
10. |
Графопроектор |
1 |
|
11. |
Відеомагнітофон |
1 |
|
12. |
Фотоапарат цифровий |
1 |
|
13. |
Відеокамера |
1 |
|
14. |
Дошки навчальні |
7 |
|
15. |
Столи навчальні |
45 |
|
16. |
Стільці навчальні |
90 |
|
17. |
Кушетки |
5 - 6 |
|
18. |
Екран проекційний |
2 |
|
19. |
Факс |
1 |
|
20. |
Телефон |
1 |
|
21. |
Кондиціонер |
1 |
|
22. |
Холодильник |
1 |
|
23. |
Центрифуга |
1 |
|
24. |
PH-метр |
1 |
|
25. |
Електрокардіограф |
1 |
|
26. |
Ультразвуковий сканер |
1 |
|
27. |
Прилад для добового моніторингу АТ та ЕКГ |
1 |
|
28. |
Ендоскопічне обладнання для малоінвазивного лапароскопічного хірургічного втручання |
1 |
|
29. |
Мікроскоп операційний |
1 |
|
30. |
Відеогастроскоп |
1 |
|
31. |
Стіл операційний універсальний |
1 |
|
32. |
Електрокоагулятор |
1 |
|
33. |
Відеоколоноскоп |
1 |
|
34. |
Пульсоксиметр |
1 |
|
35. |
Модель навчальна (фантом) |
3 |
____________
* Примітка. Зазначену кількість обладнання необхідно розраховувати на розрахованим на 10 викладачів та 200 студентів або 60 - 70 лікарів-курсантів.
|
Директор Департаменту |
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
N з/п |
Найменування обладнання |
Кількість* |
|
1. |
Комп'ютер |
13 |
|
2. |
Комп'ютер, підключений до Інтернет |
1 |
|
3. |
Сервер |
1 |
|
4. |
Комп'ютерне мереживне обладнання |
1 |
|
5. |
Принтер |
2 |
|
6. |
Копіювальний апарат |
1 |
|
7. |
Сканер |
1 |
|
8. |
Мультимедійний проектор |
1 |
|
9. |
Графопроектор аудиторний |
5 |
|
10. |
Графопроектор портативний |
1 |
|
11. |
Телевізор |
1 |
|
12. |
Дошки навчальні |
5 |
|
13. |
Столи навчальні |
50 |
|
14. |
Стільці навчальні |
100 |
|
15. |
Столи лабораторні |
10 |
|
16. |
Екран проекційний |
1 |
|
17. |
Відеомагнітофон |
1 |
|
18. |
Відеокамера |
1 |
|
19. |
Фотокамера цифрова |
1 |
|
20. |
Фотоапарат плівковий |
1 |
|
21. |
Телефонний апарат |
2 |
|
22. |
Факс |
1 |
|
23. |
Кондиціонер |
1 |
|
24. |
Центрифуга |
1 |
|
25. |
Холодильник |
1 |
|
26. |
Мікроскоп дослідницький |
1 |
|
27. |
PH-метр |
1 |
|
28. |
Терези аналітичні електронні |
1 |
|
29. |
Термостат |
1 |
|
30. |
Дистилятор |
1 |
|
31. |
Бідистилятор |
1 |
|
32. |
Витяжна шафа |
5 |
|
33. |
Автоклав |
1 |
|
34. |
Шафа стерилізуюча |
1 |
|
35. |
Прилад Кротова |
5 |
|
36. |
Біодозиметр Горбачова |
10 |
|
37. |
Кататермометр |
10 |
|
38. |
Анемометр чашковий |
10 |
|
39. |
Анемометр крильчастий |
10 |
|
40. |
Психрометр Августа |
10 |
|
41. |
Психрометр Ассмана |
10 |
|
42. |
Ультрафіолетметр |
1 |
|
43. |
Термометри (різні) |
20 |
|
44. |
Люксметр |
10 |
|
45. |
Пряма ртутно-кварцева лампа (ПРК) |
2 |
|
46. |
Лампа еритемна увіолева (ЕУВ-30) |
2 |
|
47. |
Лампа еритемна (ЛЕ-30) |
2 |
|
48. |
Лампа бактерицидна увіолева (БУВ-30) |
2 |
|
49. |
Лампа бактерицидна (ЛБ-30) |
2 |
|
50. |
Рулетка, 10 м |
2 |
|
51. |
Компас |
2 |
|
52. |
Освітлювальна арматура: |
|
|
- прямого (направленого) світла; |
1 | |
|
- відбитого світла; |
1 | |
|
- направлено-розсіяного світла; |
1 | |
|
- відбито-розсіяного світла; |
1 | |
|
- рівномірно-розсіяного світла |
1 | |
|
53. |
Гігрометр волосяний, мембранний |
2 |
|
54. |
Барометр |
2 |
|
55. |
Барограф |
2 |
|
56. |
Термограф |
2 |
|
57. |
Гігрограф |
2 |
|
58. |
Актинометр |
2 |
|
59. |
Шаровий термометр |
2 |
|
60. |
Тонометр |
5 |
|
61. |
Гальванометр для визначення електропровідності шкіри (потовиділення) |
2 |
|
62. |
Електроаспіратор |
2 |
|
63. |
Універсальний газоаналізатор (УГ-2) |
2 |
|
64. |
Торзійні ваги |
2 |
|
65. |
Пиломір (ВКП-1) |
2 |
|
66. |
Окулярний і об'єктивний мікрометр |
2 |
|
67. |
Батометр |
1 |
|
68. |
Ваги медичні, напільні |
2 |
|
69. |
Динамометр ручний |
2 |
|
70. |
Динамометр становий |
2 |
|
71. |
Антропометр |
2 |
|
72. |
Товщиномірний циркуль |
2 |
|
73. |
Манометр Нестерова для визначення резистентності капілярів |
2 |
|
74. |
Адаптометр (АДМ) |
2 |
|
75. |
Секундомір |
5 |
|
76. |
Мікрокалькулятор |
10 |
|
77. |
Засоби відбору проб продуктів для лабораторного аналізу |
2 |
|
78. |
Ніж Журавльова |
2 |
|
79. |
Лактоденсиметр |
2 |
|
80. |
Бутирометр |
2 |
|
81. |
Магніт |
2 |
|
82. |
Ергограф |
2 |
|
83. |
Динамохронорефлексометр |
2 |
|
84. |
Електротермометр |
2 |
|
85. |
Шумомір інспекторський (ШУМ-1-М) |
2 |
|
86. |
Аналізатор спектра шуму і вібрації (ВШВ-0,03) |
1 |
|
87. |
Аудіометр клінічний (АК) з камертоном |
1 |
|
88. |
Спірометр портативний |
2 |
|
89. |
Рентгенометр переносний |
2 |
|
90. |
Мікрорентгенометр переносний |
2 |
|
91. |
Індивідуальний дозиметр конденсаторний |
10 |
|
92. |
Індивідуальний дозиметр термолюмінесцентний |
10 |
|
93. |
Індивідуальний фотодозиметр (ІФК-У) |
10 |
|
94. |
Радіометр переносний |
1 |
|
95. |
Радіометр лабораторний |
1 |
|
96. |
Пульсотахометр |
2 |
|
97. |
Польовий газоаналізатор для вуглекислоти медичний (ПГА-ДУ-М) |
2 |
|
98. |
Польовий газоаналізатор для шкідливих домішок медичний (ПГА-ВП-М) |
2 |
|
99. |
Рентгенометр-радіометр (ДП-5А, ДП-5В) |
2 |
|
100. |
Прилад хімічної розвідки медико-ветеринарний (ПХР-МВ) |
2 |
|
101. |
Набір гідрохімічний (МГХ) для польового аналізу води |
2 |
|
102. |
Польовий колориметр (ПК-56-М) |
2 |
|
103. |
Набір для контролю хлорування і коагуляції води (НХК) |
2 |
|
104. |
Індивідуальні засоби захисту працівників промисловості, будівництва, рятувальних команд та ін.: |
|
|
- засоби захисту тіла; |
1 | |
|
- засоби захисту органів дихання; |
1 | |
|
- засоби захисту зору; |
1 | |
|
- засоби захисту слуху |
1 | |
|
105. |
Генератор надвисоких частот (ЛУЧ-3) |
1 |
|
106. |
Вимірювач щільності потоку енергії НВЧ-поля (ПО-1 "Медик" чи іншої моделі) |
|
|
107. |
Мікроскоп бінокулярний |
5 |
|
108. |
Мікроскоп інвертований |
1 |
|
109. |
Мікроцентрифуга |
1 |
|
110. |
Імуноферментний аналізатор |
1 |
|
111. |
Хроматомасспектрометр |
1 |
|
112. |
Спектрофотометр |
1 |
|
113. |
УФ-спектрофотометр |
1 |
|
114. |
Фотоелектроколориметр |
5 |
|
115. |
Низькотемпературний холодильник |
1 |
|
116. |
Вентилятор |
1 |
|
117. |
Автоматичний мікробіологічний аналізатор для експрес-діагностики туберкульозу та виявлення мікроорганізмів в різних середовищах організму |
1 |
|
118. |
Хроматограф |
1 |
|
119. |
Високоефективний рідинний хроматограф |
1 |
|
120. |
Система Biopac Student Lab для лабораторних занять з фізіології праці |
1 |
|
121. |
Гемоаналізатор |
1 |
|
122. |
Іонометр універсальний |
1 |
|
123. |
Терези аналітичні електронні |
1 |
|
124. |
CO2-інкубатор |
1 |
|
125. |
Ламінарний бокс |
1 |
|
126. |
Полум'яний аналізатор рідин |
1 |
|
127. |
Амінокислотний аналізатор |
1 |
|
128. |
Вакуумна сушильна шафа |
1 |
|
129. |
Лабораторна сублімаційна установка |
1 |
|
130. |
Прилади для вимірювання електричних полів (постійних, змінних) |
2 |
|
131. |
Терези для вимірювання маси тіла (людини, тварин) |
1 |
|
132. |
Тонометр |
2 |
|
133. |
Пристрої для дозування парів, газів, аерозолів |
1 |
|
134. |
Прилад для вимірювання лазерного випромінювання |
1 |
|
135. |
Дозатор одноканальний |
2 |
|
8-канальний |
2 | |
|
136. |
Термостат для мікропланшет (УФА) |
1 |
|
137. |
Ростомір |
1 |
|
138. |
Аналізатор молока |
1 |
|
139. |
Хемолюмінометр |
1 |
|
140. |
Модель навчальна |
5 |
____________
* Примітка. Зазначену кількість обладнання необхідно розраховувати на 10 викладачів та 200 студентів (60 - 70 лікарів - курсантів).
|
Директор Департаменту |
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
N з/п |
Назва обладнання |
Кількість* |
|
1. |
Комп'ютер |
10 |
|
2. |
Комп'ютер, підключений до Інтернет |
1 |
|
3. |
Принтер |
2 |
|
4. |
Копіювальний апарат |
1 |
|
5. |
Сканер |
2 |
|
6. |
Мультимедійний проектор |
1 |
|
7. |
Графопроектор |
1 |
|
8. |
Телевізор |
1 |
|
9. |
Відеомагнітофон |
1 |
|
10. |
Відеокамера |
1 |
|
11. |
Магнітофон |
1 |
|
12. |
Диктофон |
1 |
|
13. |
Факс, телефон |
1 |
|
14. |
Дошки навчальні |
10 |
|
15. |
Екран проекційний |
1 |
|
16. |
Фотоапарат плівковий |
1 |
|
17. |
Фотоапарат цифровий |
1 |
|
18. |
Кондиціонер |
5 |
|
19. |
Холодильник |
1 |
|
20. |
Столи навчальні |
50 |
|
21. |
Стільці навчальні |
100 |
|
22. |
Фотополімерна стоматологічна лампа |
10 - 12 |
|
23. |
Скалер |
10 - 12 |
|
24. |
Шафа стерилізуюча |
4 |
|
25. |
Панорамний рентгенівський апарат |
1 |
|
26. |
Стоматологічна установка |
10 - 12 |
|
27. |
Комплект стоматологічного інструментарію |
10 - 12 |
____________
* Примітка. Зазначену кількість обладнання необхідно розраховувати на 10 викладачів та 200 студентів (або 70 - 80 лікарів-курсантів).
|
Директор Департаменту |
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
N з/п |
Назва обладнання |
Кількість* | |
|
1. |
Комп'ютер |
10 - 12 | |
|
2. |
Комп'ютер, підключений до Інтернет |
2 | |
|
3. |
Сканер |
1 | |
|
4. |
Принтер |
3 | |
|
5. |
Копіювальний апарат |
1 | |
|
6. |
Мультимедійний проектор |
1 | |
|
7. |
Телевізор |
1 | |
|
8. |
Відеомагнітофон |
1 | |
|
9. |
Факс |
1 | |
|
10. |
Телефонний апарат |
1 | |
|
11. |
Екран проекційний |
2 | |
|
12. |
|
|
©2003-2006 LotusSoft.
med@lotussoft.com.ua ©Авторские права принадлежат исключительно автору статьи. |
|